divendres, 23 de novembre del 2012

Juntos, nada más

Juntos, nada más, d'Ana Gavalda, editorial Seix Barral


És la història de quatre personatges que han passat situacions prou difícils a la seva vida i que en un moment donat coincideixen en un pis de París. Serà la complicitat entre ells el que els salvarà.



És una preciosa història que em van recomanar quan estava aquest dies a l'hospital i em va enganxar des de la primera pàgina. Estava desitjant que arribés el moment de seguir llegint!!. Els quatre personatges centrals són entranyables i m'han acompanyat durant uns quants dies, fins i tot després que hagués acabat la història. Encara que és un llibre gruixut, és fàcil de llegir. L'autora descriu de manera breu, molt precisa i àgil i els diàlegs també són molt dinàmics. Em va saber greu quan el vaig acabar.



Salomé Martínez, professora

1 comentari: