dilluns, 17 de juny del 2013

Wonder

Wonder, de R.J.Palacio, edicions de La Campana


Va sobre un nen que té una malformació a la cara. La història va sobre la seva vida quan comença a anar l'escola i l'experiència de les persones que l'envolten.


Aquest llibre és molt recomanable per a totes les edats: per a pares, alumnes, fills, mestres...Aquesta novel·la desprèn molta sensibilitat envers l'August, que és el protagonista. A mi m'ha ensenyat la força de superació del protagonista que amb valentia sempre podem anar endavant encara que pel camí es trobi patiment. Als meus companys de 3rC també els ha agradat molt aquesta història.


Jesús Tornero, alumne


Booktrailer



Guia visual del llibre, amb molta informació, cançons, etc:
http://guiavisualwonder.grupiref.org/

5 comentaris:

  1. He sentit bones critiques del llibre i també m'han dit que ha Estats Units ha tingut molt d'exit. Jo el tinc, peroli he deixat a un amic de la classe i encara no s'he l'ha acabat. Tinc moltes ganes de llegir-lo.

    ResponElimina
  2. Ja m'he llegit aquest llibre i realment l'història de l'August és impressionant. M'agradat moltíssim! Però ho millor ha sigut el canvi de personatges a l'hora de llegir, et dóna diferents punts de vista i això està genial.

    ResponElimina
  3. Celebro que t'hagi agradat tant, Andrea. Jo he de confessar que només en vaig llegir unes quantes pàgines, però de seguida vaig veure que podria ser una novel·la que podria entusiasmar els joves perquè parla d'una manera molt propera i el tema és emocionant.

    ResponElimina
  4. Aquest llibre m'agrada molt perquè mentre vaig llegint em vaig ficant dintre del personatge, em dóna molta pena perquè té por de que els seus companys es riguin d'ell. També m'agrada la part que van a conèixer al director anomenat Senyor Culet...PD:Haida Ortega

    ResponElimina
  5. Es una historia molt interesant, perquè cada part del llibre és d'un personatge i explica la seva relació amb el protagonista. M'ha agradat molt!!:)

    ResponElimina