dilluns, 3 de desembre del 2012

Coolman i jo

Coolman i jo, de Rüdiger Bertram, editorial Bromera

Kai és un jove aparentment normal. I ho seria, de fet, si no tingués sempre al costat Coolman, un heroi a qui només ell pot veure i que sempre l'embolica en situacions compromeses que el condueix al desastre: una germana gran que planeja una festa espectacular i un ball de disfresses a l'escola al qual en Kai se suposa que ha d'anar disfressat d' albergína.


Aquest llibre me'l va donar el professor de català. M'ha agradat molt perquè te moltes aventures.

Francis Chuqui, alumne

3 comentaris:

  1. Celebro que el llibre d'hagi agradat, Francis. A vure si la segona part t'agrada tant o més que aquesta.

    ResponElimina
  2. Hola amics! Ens alegrem moltíssim que us agraden els llibres de Coolman i us informem que ja ha eixit la segona part del llibre. En aquest enllaç podreu llegir el primer capítol.

    http://www.bromera.com/fitxa-llibre-coleccions/items/Coolman-i-jo-Tots-a-cobert.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic! Un missatge de la pròpia editorial comentant aquesta lectura! És increïble! Em sembla que algun alumne de 2n d'ESO s'està llegint ara mateix la continua de "Coolman i jo".

      Elimina