dilluns, 3 de desembre del 2012

Hacia el norte

Hacia el norte, de Donna Jo Napoli, editorial Destino

Parla d'un noi que es diu Alvin, que té uns 12 anys i que viu amb la seva mare a Washington D.C.


La seva mare el té molt vigilat i no el deixa ni sortir amb els seus amics ni anar en les excursions escolars, etc.


Un dia, cansat de tot això, emprèn un viatge al nord a Groenlàndia, on coneix molta gent que l'ajudaran a arribar el seu destí.


Ell, però, no sap amb què es trobarà i haurà de passar molts perills.




M'ha agradat molt perquè és d'aventura i ha d'afrontar molts perills que decidiran la seva vida.

Mohamed Khaldi, alumne

1 comentari:

  1. A mi m'agraden molt les novel·les d'aventures a la neu. De fet, jo també he enviat avui una ressenya sobre una novel·la que passa a la neu, a Alaska. Es diu "Ullal blanc" i potser t'interessarà. Jo em llegiré "Hacia el norte".

    ResponElimina