dilluns, 18 de febrer del 2013

Diario de Greg

Diario de Greg, de Jeff Kiney, editorial Molino (en castellà) i grup 62 (en català)


Trata sobre un muchacho, no muy alto que le compra su madre un diario para escribir sus memorias. Greg empieza a ir al instituto y allí no se sentía a gusto porque se tenía que cruzar con niños de una gran altura y más fuertes. Greg tenía un amigo que no es que le gustara mucho pero no había otro. Se llamaba Rowley y era un chico un poco tonto, por así decirlo.




Es uno de los libros que sinceramente me ha gustado, es cómico, muy ilustrado. De nota le pondría un 10 sin duda.


Ismael Molina, alumne

3 comentaris:

  1. El meu fill se'n va llegir tres o quatre de seguits fa un temps, quan tenia 12 anys, i li van agradar bastant. Són llibres ideals per a persones que els costa llegir o no els agrada gaire: hi ha poc text i contenen il·lustracions bastant divertides.

    ResponElimina
  2. Aquest es molt bon llibre y molt entretingut per als joves.

    ResponElimina
  3. És un llibre molt divertit, jo em vaig llegir tots els llibres d'aquesta col.lecció i em vaig riure molt.

    ResponElimina