dimarts, 15 de gener del 2013

Diari d'Anna Frank

Diari, d'Anna Frank, editorial Debolsillo

El llibre tracta sobre una noia jueva de tretze anys que s'amaga amb la seva família i una altra família dels nazis en l'oficina on treballava el seu pare. Allí s'amaguen gairebé tota la Segona Guerra Mundial, ja que després són detinguts i separats.



En el diari l'Anna ens explica com vivia abans que s'amaguessin i com vivien a la Casa del Darrere. 
 

Una pàgina del diari manuscrit
















Abans d'acabar-se la Segona Guerra Mundial la seva germana gran Margot i ella moren en un camp de concentració. L'unic membre de la família que sobreviu és Otto Frank (el seu pare). 

El llibre m'ha agradat moltíssim, el recomanaria als meus companys. 

Karina Boychuk, alumna 



3 comentaris:

  1. Recordo que aquesta era una història realment emocionant. Vaig llegir-la fa molt de temps i en tinc un record bastant vague, però puc dir que és una bona lectura per a persones que tinguin ganes de conèixer un període bastant trist de la història europea del segle XX.
    Celebro que t'hagi agradat tant, Karina.

    ResponElimina
  2. Hi estic d'acord amb tu Albert, jo també el vaig llegir fa temps, molt de temps, és un dels pocs llibres dels que recordo que em tocàvem l'ànima mentre me'l llegia. Una de les moltes vegades a la vida en què he pensat "el món és terriblement injust" però tot i així no és una obra pessimista i val la pena descobrir el que ens vol ensenyar.

    ResponElimina
  3. jo vaig llegir aquest llibre en 2 horas ...i no volia deixar li era molt interesant que va passar despres? com va acabar?...era molt dolent perque no pensava que l'Anna va morir

    ResponElimina