diumenge, 13 de gener del 2013

Les colònies de la guineu venjadora

Les colònies de la guineu venjadora, de José María Plaza, editorial Edebé

Aquest llibre tracta sobre unes colònies que es fan en un campament en estiu. Són quatre amics (Belén, David, Cristina i el narrador, L'Àlvaro) els protagonistes. Aquest campament és molt especial perquè té una activitat que es diu el joc de la guineu, que tracta de que la guineu ha de fer bromes i que la gent ho descobreixi, però la guineu es passa de la ratlla. Però segueix fent coses fora de sèrie. El que no sap ningú és que aquests quatre xicots i el director del campament tenen un pacte: els nens fan les bromes i el director fa com si no sabés res. Encara no l'he acabat però em queda poquíssim.

 

Encara no l'he acabat, no em queda quasi res, però us recomano que el llegiu, fa molta gràcia. M'ha agradat molt. Me l'ha recomanat l'Albert Vilanova i ha encertat. M'ha agradat molt.

Xavi Pérez, alumne

1 comentari:

  1. Oi que és una lectura molt fresca? Ja em pensava que m'ho diries. Doncs pots mirar a les biblioteques del barri a veure si trobes algun altres títol de la col·lecció perquè n'hi ha 5 ò 6, en català i en castellà.

    Bona lectura!

    ResponElimina